(D120712)

Zpráva ze zájezdu KČT při SZŠ Alšovo nábřeží 6, Praha 1

FRANCIE 2012

pořádaného ve dnech 28.6. – 8.7.2012

28.6. - čtvrtek Odpoledne se sjíždíme a scházíme v loděnici, na dva vleky nakládáme vybavení a v 18,30 třemi vozy vyrážíme na západ do sladké Francie.
29.6. - pátek Po poledni dorážíme do campu La Sousta, stavíme tábor a po obědě popojíždíme k první lehké plavbě po řece Gardon s vyhlášeným římským akvaduktem Pont du Gard.
30.6. – sobota Dopoledne přejíždíme do Alés, nakupujeme víno, dobroty a Kačer pro pobavení i úžasný stan. Po zastávce v městečku Ste Enimie splouváme řeku Tarn. Večer u svíčkoráku na planině Causse Méjean.
1.7. – neděle Po ránu navštěvujeme úžasnou jeskyni Aven Armand s palačinkovými krápníky, po prohlídce pak pěšárna do Le Rozier. Cestou nás před deštěm zachraňuje krásná hospůdka, večer pak pártystan v campu Brudy Plage.
2.7. - pondělí Dopoledne sjíždíme další úsek říčky Tarn až do campu, potom prohlídka dálničního mostu Viaduc de Millau a přesun do campu St Lambert, kde náš kytarový večírek před půlnocí končí sousední paďouři.
3.7. – úterý Přejezd a splutí kaňonu krásné řeky Dourbie, sbalení tábora a přesun přes planinu Lazar na odpočívadlo u městečka Montdardiér. První ohníček alespoň v krbu.
4.7. – středa Popojíždíme k řece Hérault, kterou splouváme a plaveme do St Etienne d´Issensac, dále prohlídka městečka St. Guilhem a Ďáblovy soutěsky. Spíme na parkovišti pod Pic St. Loup.
5.7. - čtvrtek Ráno výstup na 658 m vysoký vrchol Pic St. Loup, hromadná fota, výhledy, po sestupu balení tábora a přejezd přes Montpellier k moři na pláž v přímořském letovisku Palavas. Počasí nic moc a tak ještě večer odjíždíme pod most u Pont-St.Esprit.
6.7. – pátekPo snídaní přejíždíme do St. Martinu, kde necháváme jedno auto a se zastávkami na několika vyhlídkách přejíždíme do Vallonu, odkud splouváme začátek kaňonu řeky Ardéche s monumentálním Pont d´Arc. Spíme na bivaku Guad.
7.7. – sobota Dokončení plavby po řece Ardéche, která vede malebným vápencovým kaňonem. Pendl, koupání, balení, poslední nákupy, loučení s Koubkem a jeho posádkou, která zde zůstává do středy a odjezd zpět k domovu.
8.7. – neděle Po poledni dorážíme do loděnice, uklízíme proviant a rozjíždíme se k domovům. Tak kam příště?

29.6. Gardon Collias -Camp La Sousta 6 km ZW
30.6. Tarn La Maléne -soutěska 6 km WW I
2.7. Tarn Les Vignes -Le Rozier 11 km WW I
3.7. Dourbie m. Moulin Le Corp -Millau 12 km ZW
4.7. Hérault St. Bauzille -St. Etienne 12 km ZW
6.-7.7. Ardéche Vallon -St Martin 35 km WW II
---------------------------------------------------------------------------------------------------
  celkem       82 km

1.7. Tripiers – Le Rozier 15 km
5.7. výstup na Pic St. Loup 6 km
  celkem 21 km

Městečka Ste Enimie a St. Guilhelm, jeskyně Aven Armand

Po silnici 3620 km s auťáky Šneka, Pilíka a Koubka + 2 vleky
Na vodě 4 Pálavy, 3 Baraky a 3 Yukony

Výběr ve zprávě zveřejněné na internetové adrese: www.czam.com/otta - zprávy

Michal Otta - Na Louži 6, 101 00 Praha 10, tel./fax 271721233, E-mail: michal.otta@usa.net